ראשי   מועדון לקוחות   אודות המועדון   לוח החוגים   החוגים   המתקנים   גלריית תמונות   אירועים   שעות פעילות ומחירון   צור קשר
חדשות מועדון ספורט שוהם
יש לכם שעה נוספת בבריכה! מועדון ספורט שהם שמח לעדכן אתכם שהחל מיום שבת הקרוב (ה-15.12) יוארכו שעות הפעילות של שתי בריכות השחיה, שיהיו פתוחות מדי שבת עד השעה 19:00.
בנות! נחשו מי חוזרת...
מועדון ספורט שהם שמח לעדכן כי החל מה-15.10 מירית וקנין חוזרת לפעילות עם חוג האירובי לנערות ועם חוגים נוספים.
להבטחת מקומכן ולפרטים נוספים: 03-9733453
מנויים יקרים! לידיעתכם, הכניסה למתחם הבריכה לקבוצות של מעל 10 אנשים (לרחצה או לאירוע) מותנית בתיאום מראש בלבד. לתיאום חייגו: 03-9733453

מנויים יקרים, הכניסה לבריכה בימי שבת באמצעות כרטיס חד פעמי וכרטיסיות, תתאפשר לתושבי שוהם בלבד (למעט מנויים ואורחיהם).

לתשומת ליבכם: בימי שבת הכניסה תתאפשר למנויים הכוללים שבת בלבד! לשם הוספת יום שבת למנוי קיים יש לפנות למשרד. בימי שבת המשרד יהיה פעיל בין השעות (18:00-22:00)

 
אני מעוניין/ת לקבל פרטים על מסלולי המנויים
שם:
טלפון:
דוא''ל:
אני מעוניין/ת באימון ניסיון במועדון ספורט שהם
שם:
טלפון:
דוא''ל:
מועדון ספורט שהם | מכון כושר | קאנטרי שהם
מועדון ספורט שהם | מכון כושר | קאנטרי שהם
מועדון ספורט שהם | מכון כושר | קאנטרי שהם

 
Cross Training (עם שי וקסמן)
אימון פונקציונאלי בדגש על פיתוח יכולות אתלטיות ועיצוב הגוף
 
 
יוגה ילדים (עם הדר פרג'ון)
תרגיל יוגה לילדים דרך משחקי תנועה, מוסיקה, דמיון ויצירה באווירה חמה ומגבשת
 
 
Core Conditioning and Stretch (עם ורד בדוסה)
אימון שרירי הליבה תוך דגש ותשומת לב לעבודת שיווי משקל ושיפור טווחי התנועה.
 
 
קיקבוקס (עם יפית)
הקיקבוקס מתמקד בפעילות אירובית בשילוב תנועות מעולם האגרוף עם המון כח במטרה להעלות את הדופק, לעבוד על סיבולת לב-ריאה, לשרוף שומן ולחטב את הגוף.
 
 
MHT (עם שי וקסמן)
אימון משקל בדופק גבוה המשלב תנועות מעולם הקיקבוקס, הפילאטיס והכושר הפונקציונאלי.
 
 
יוגה

פירוש המילה יוגה הוא: אחדות.

יוגה הינה שיטת אימון היוצרת איזון וחיבור בין הגוף והנפש.

חיבור זה מתבצע באמצעות התרגילים(אסאנות).

 
 
התעמלות בונה עצם

התעמלות בונה עצם מהי?

בונה עצם = conditioning core

התעמלות בונה עצם משלבת סוגי טכניקות של עבודה על הגוף לחיזוק שרירי המרכז (הליבה) תוך עבודה משולבת של שרירי הגב למען סיוע לבניית עצם.

אימון שרירי הליבה הינו שילוב של טכניקות קלאסיות של יוגה, פילאטיס, ספורט ושיקום.
השיטה עובדת מן הפנים אל החוץ, תוך שילוב תודעה, תנועה ונשימה.
מטרת השיטה לשלב כוח, גמישות ואיזון של הגוף, תוך דגש על דיוק, ביצוע ומטרה.

.

 
 
התעמלות במים

התעמלות במים היא פעילות גופנית, המשפרת את הכושר הגופני, מעצימה את סיבולת הלב והריאות, מעודדת יציבה וגמישות, שורפת קלוריות ואפילו תגרום לכם להזיע!
מדובר בספורט אידאלי בארץ חמה כשלנו.
שימו על עצמכם בגד ים, קפצו למים הרדודים ותתחילו להתאמן! לא, לא צריך לדעת לשחות... מכיוון שהתנועה במים איטית יותר, היא נשלטת ומבוקרת. התנגדות המים לתנועה תורמת לחיזוק קבוצת שרירי השלד,והיציבה. הריכוך שנעשה ע"י המים לשרירים ולגידים, מאפשר את התארכותם..

 
 
פילאטיס

פילאטיס היא שיטה לאימון גופני המשלבת את עקרונות הריכוז והתודעה של יוגה עם עבודה מדוייקת, דינמית ומעניינת אשר נבנתה על יסוד הכרה עמוקה של עקרונות ביומכניים, אנטומיים ופיזיולוגים של תנועת הגוף.

 
 
פלדנקרייז
שיטת פלדנקרייז עובדת על פיתוח המודעות לגוף ושכלול יכולת התנועה שלנו. שיעורי פלדנקרייז משפרים את שיווי המשקל והיציבה, הקואורדינציה וגמישות עמוד השדרה והשרירים.
 
 
ZUMBA

אימון אירובי בהשראת המוסיקה והריקוד הלטיני.
כאימון אירובי הוא עשוי לשרוף עבורך בין 500 ל- 800 קלוריות בשעת אימון אחת!!
אבל ההרזיה היא רק הבונוס. הכיף ואווירת המסיבה , היא הסיפור המרכזי !!
השיעור מיועד לנשים וגברים בימי רביעי בשעה 20:00 - בהדרכת טיראנה.

 
 ראשי  | אודות המועדון  | מועדון לקוחות  | החוגים  |    גלריית תמונות  | משרדים להשכרה  | משרד פרסום  | אירועים  |    תקנון  | מידע למנויים / מתעניינים  |    שילוט  |